{{itCtrl.ticket.name}}

Főnyeremény:

{{ itCtrl.ticket.win1 | textCurrency }}

{{itCtrl.ticket.win2}}

Ár: {{ itCtrl.ticket.price | textCurrency }}

 Játékinformációk – Nagykarácsony

Ár: 3 000 Ft
Főnyeremény: 100 000 000 Ft
Megjelenés: 2020. november 6.
Az értékesítés utolsó napja: 2021. február 28.
A nyereménybeváltás utolsó napja: 2021. május 29.
Nyerési esély: 1: 2,98
Kibocsátott darabszám: 2,5 millió darab sorozatonként
Sorozat: 01

A sorsjegyen négy játék található.

A 4. játék a sorsjegy belsejében található két ablak perforáció mentén történő felnyitását követően válik elérhetővé.

A játékmezőket letakaró réteg ledörzsölése után állapítható meg, hogy a sorsjegy nyertes-e.

Az 1. játékban a kaparófelület ledörzsölése után a játékosnak egy sorban 3 azonos számot kell találnia a nyeremény eléréséhez. 3 azonos szám megtalálása esetén a játékos nyereménye a kaparófelület alatt, az adott sor mellett elhelyezkedő „Nyeremény” felirat alatti – számmal és betűvel is kiírt – nyereményösszeg névértéke.

A 2. játékban a kaparófelületet ledörzsölve a játékosnak a C, S, O, M, A és G betűket kell megtalálnia ahhoz, hogy nyereményt érjen el. A C, S, O, M, A és G betűk mindegyikének megtalálása esetén a játékos nyereménye a kaparófelület alatt elhelyezkedő „Nyeremény” felirat alatti – számmal és betűvel is kiírt – nyereményösszeg névértéke.

A 3. játékban a kaparófelületet ledörzsölve akkor ér el nyereményt a játékos, ha az alatta található számok összege pontosan 24. Ebben az esetben a játékos nyereménye 6 000 Ft.

A 4. játékban a játékosnak az 1.-24. ablakok alatti kaparófelületek ledörzsölése után a nyereménytáblának megfelelő mennyiségű egyforma szimbólumot kell találnia ahhoz, hogy nyereményt érjen el. A szimbólumokhoz tartozó nyereményösszeg a játék mellett elhelyezkedő nyereménytáblában található meg. A játékos nyereménye az ebben a nyereménytáblában található – számmal kiírt – nyereményösszeg névértéke.

Fentiek alapján nem nyertes a sorsjegy, amennyiben a játékos az 1. játékban a kaparófelület alatt nem talál egy sorban 3 azonos számot, a 2. játékban a kaparófelület alatt nem találja meg a C, S, O, M, A és G betűk mindegyikét, a 3. játékban a kaparófelület alatt található számok összege nem pontosan 24, és a 4. játékban a 24 kaparófelület alatt nem talál a nyereménytáblának megfelelő mennyiségű egyforma szimbólumot.